sâmbătă, 28 aprilie 2012

Toata lumea din jurul meu se casatoreste



Sa fie oare o boala de care se imbolnavesc toate prietenele mele? Ma gandesc daca este sau nu acesta cel mai bun moment pentru asemenea decizie.

Chiar daca eu nu am niciun gand serios in aceasta privinta, nu pot sa spun ca nu am o rochie de mireasa de care nu fiu indragostita, ba dimpotriva din ultimele colectii iubesc foarte mult cateva modele.

Dar cu toate acestea, nici nu vreau sa imi imaginez cat de greu este sa iti alegi rochia potrivita. Eu ma consider noncoformista si as face o alegere indrazneata, o rochie de mireasa scurta si extravaganta. Si stiu si care este principalul motiv, eu nu mi-as dori sa ma impiedic de rochie atunci cand voi dansa. Iata si cateva modele de rochii de mireasa preferate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu